grapheng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 6 sında istemiştim dün elime ulaştı çok şükür adres doğruysa postaneden vs bir soruştur derim.
adres doğru hocam. peki bu mektup elden mi teslim edildi sana? yoksa posta kutusuna mı bırakılmış?