Konu
Kimlik ile Onay
28-11-2013, 18:40:51
#3
PetitJoueur
grapheng adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende 6 sında istemiştim dün elime ulaştı çok şükür adres doğruysa postaneden vs bir soruştur derim.
adres doğru hocam. peki bu mektup elden mi teslim edildi sana? yoksa posta kutusuna mı bırakılmış?