Arkadaşlar bu kimlik fotokopisi ile onaylanmak için PINi kaç kere istemek gerekiyor? ben 3. defa istedim ayın 5'inde. 23 gün oluyor ne gelen var ne giden. süresi 2-4 hafta diyor da. bu ara kimlik fotokopisi ile söylesem durumu hallolur mu acaba?