mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğim kadarıyla direk her saniye çalıştıramıyoruz. Ben loop ile yapıyorum. Dosyayı dakikada bir kere çalıştırıyorum ve her çalışmasında 1er saniye aralıklarla 60 defa benim istediğimi yapıyor


set_time_limit(60);
for ($i = 0; $i < 59; ++$i) {

    // islemler burada
    sleep(1);
}
arkadaşın verdiği loop örneği en mantıklı olanıdır fakat unutmayın bir işlem bitmeden diğer işleme geçmediği için 60 değilde saniyeyi 50 civarına çekmek daha iyi olacaktır yoksa sonraki cron işlemini atlayacaktır çinki daha diğeri bitmemiş olacağından.