onun belli bi limiti vardıda hatırlamıyorum neyse X TL kadar limitiniz var onu 1 tl bile geçse bankaların sistemlerine koyulan özelliklerdne ötürü maliyeye OTOMATİK mail gidiyor sizin hesaplarınızla iligli.