Boyka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sunucu tabanlı browser cacheleme kısmını htacess a eklediğin iki kodlada yapabilirsin, ama tebrik ederim
hocam o iki kodu paylaşsanızda bizde faydalansak...