Merhaba arkadaşlar.
Mesela bir siteniz var ve premium üyelik satıyorsunuz bu da demek oluyor ki her ay banka hesabınızdan belirli kişilerden 50-100 tl para geliyor.
Acaba devlet bu para akışını denetliyor mu ? Yani bu gibi durumlarda vergi kaçırdın al sana ceza diyebilir mi acaba ?