DubStep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavşan kanı çay demlerim hocam teklif pm. :P

Şaka bir yana Arzum bu konuda gayet iyi sanırım.






kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ofiste sanırım http://www.alisverisrobotu.com/arzum...-cayci-fiyati/ bunun farklı rengi var bir sıkıntı yaşatmadı hiç tıkır tıkır çalışıyor


Inceleyeceğim hocam teşekkürler



Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paramedikler biraz fazla para koysun da
http://www.arcelik.com.tr/pisiricile...-Makinesi.html
bundan alın hocam porselendür üstü ve çayı harika oluyor. Temizlemesi de kolay.
Buradakilerin hepsi ATT hocam paramedik yok bizde en fazla 100 tl lik bi ürün arıyorum hocam





PALA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle Semaver olarak şık ve güzel birşey arıyorsanız ; http://www.arcelik.com.tr/pisiricile...-K-3285-P.html bunu tavsiye ederim.
Hocam en fazla 100 tl lik ürün arıyorum





hasanyildiz84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çay / Kahve olayını Arçelik çözmüş, tavsiye edilir cinsten olmuş,
Afiyet Olsun,
İyi Nöbetler
Teşekkür ederim





Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tür ufak ev aletlerinde arçelikten şaşma, arıza olduğunda diğer markalarda acı çekersin.
Haklısınız hocam ama burada para toplamak çok zor





EA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.akakce.com/cay-makinasi/e...ti,397127.html

kendim kullanıyorum tavsiye ederim


Teşekkür ederim inceleyeceğim



karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tavsiyem, ofis ortamında porselen kullanma
Aynen hocam pek düşünmüyorum zaten.. alsam aldığımın 2. Günü kırılır yerimiz çok dar
Galaxy Note II cihazımdan gönderildi. Yazım hataları için kusura bakmayın.