Kuveyt Türk'e geçerken uğradım herkes internet bankacılığını övüyorlardı. Oturdum nasıl olsa nakit kartın hiç bir ücreti yok dedim başvuru yapayım ne olur ne olmaz elbet lazım olur .. Oturduk kapıda karşıladılar çaylar içildi sıcak bir ortam .. Çayımı içip kalkarken kartımıda verdiler .. 2 Dakika'da çıkartıyorlar. Müşteri ile ilgilenebiliyorlar. Diğer bankalar gibi değil başından salmıyorlar en azından..


Kredi kartı için sizden teminat isteyecektir. 500 TL istiyorsanız ilk 500 yatırın o blokeli parayı 3 ay sonra kaldırıp kullanabiliyorsunuz. Saygılar