Sunucuya 380 tl para ödüyordum her ay. Sunucudakiyle aynı performansı alacağım garanti edildiği için bu VDS'ye geçtim. 2 haftadır kullanıyorum. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım ve sunucuyu iptal ettirdim. Sitelerin taşınması ve ayarlarının yapılması konusunda çok yardımcı oldular. Sunucuya çok fazla ücret ödüyorsanız en azından denemenizi tavsiye ederim.
Teşekkürler, Umarım memnuniyetiniz devam eder

Özellikle hitli sitesi olanlar için, Bu paket tam performans içindir. Zaten yazılım opt ile Sunucu opt. tarafımızca yapılıyor. Size sadece hitinizi yükseltmek kalıyor

(Anahtar teslim veriliyor, Taşıma vb. işlemlerinide üstleniyoruz)
Saygılar,