Güncelleme yaptım, bir problem görünmüyor henüz.
Önceki güncellemede yaptıkları hataları düzeltip, nasıl olsa alıştılar güncelleme yapmaya diyerek, yeni versiyonu beklemeden eksikler için bir versiyon sunmuşlar.
Güvenlik güncellemesi değil dikkat ederseniz, "MAINTENANCE" yani Bakım-Onarım güncellemesi.