Merhaba,

Elimde bir hosting'den bayiliğim var.
Günler öncesinden ns'lerini yönlendirdiğim domainleri bile parked yapamıyorum.

Aslında yapıyorum, ama parked olan domaini browserden açmaya kalktığımda

cgi-sys/defaultwebpage.cgi
sayfasına yönleniyor.

If you feel you have reached this page in error, please contact the web site owner:
Falan filan.

WHM ile denedim,
cPanel'den denedim,
Addon ekleyip Document Root kısmına üzerine park etmeye çalıştığım domainin public_html/domain adresini girdim,
DNS Zone resetledim,

Hiç bişey olmadı, ısrarla

cgi-sys/defaultwebpage.cgi
açılmaya devam ediyor.

Var mı önerisi, tavsiyesi olan?