Merhaba,
Elimde bir hosting'den bayiliğim var.
Günler öncesinden ns'lerini yönlendirdiğim domainleri bile parked yapamıyorum.
Aslında yapıyorum, ama parked olan domaini browserden açmaya kalktığımda
cgi-sys/defaultwebpage.cgi
sayfasına yönleniyor.
If you feel you have reached this page in error, please contact the web site owner:
Falan filan.
WHM ile denedim,
cPanel'den denedim,
Addon ekleyip Document Root kısmına üzerine park etmeye çalıştığım domainin public_html/domain adresini girdim,
DNS Zone resetledim,
Hiç bişey olmadı, ısrarla
cgi-sys/defaultwebpage.cgi
açılmaya devam ediyor.
Var mı önerisi, tavsiyesi olan?