Bence sistem gayet güzel ve olumlu hocam
tek eksiği bir uye günde en fazla 3 paylaşım yapabilsin, hesaplar spama düşmemesi için
2. olayda varsayılan resim seçebilsin yada yükeleybilsin çünkü resimsiz paylaşıyor,
3. olayda aynı ipden hesap açam sınırlı olsun adam gider 50 hesa açar 3 adet ten 150 link kasar yada bot yazdırır sistem tutarsa..

Onun dışıdna güzel eline saglık