Hankook icept EVO serisini kullanıyorum acayip memnunum.
alternatif olarak blizzak düşünebilirsin oda bayağı sağlam.
varolan lastik ebatlarından daha genişini alma. kış için ya aynı ölçülerde yada daha ince almalısın. eleme yaptıktan sonra sona kalan 3 lastikle ilgili googleda arama yapıp kullananların yorumlarını okumanı tavsiye ederim. ben icept evo serisi ve blizzak arasında kalmıştım geçen sene. icept evo biraz daha spor kullanım içindi ve yorumlarıda çok hoşuma gitti aldım. baya memnunum.