Üniversitede öğrenciyseniz okuldan aldığınız bir yazı ile -yanlış hatırlıyor olabilirim- pasaport harcının %50'si + cüzdan ücreti şeklinde indirimli pasaport alabiliyorsunuz. Yukarıdaki arkadaşın da dediği gibi vergi dairesine gidip onay vs. almak gerekiyor.

Üniversitede son sınıfta iseniz öğrenci işleri yazı vermez, dolayısıyla indirimden yararlanamazsınız.