muratk arkadaşa bende 30 küsür video gönderdim. içerisinde kendisine ait olmayan 20 videoyu kabul edip ödememi sorunsuz bir şekilde gönderdi. elinde olan videoları almaması çok doğal arkadaşlar 10 larca kişi iş teslim etmeye başladı eminim bir çoğunun çalışmasındaki videolardan diğer arkadaşlarda yapıp göndermiştir bu durumda ilk gönderenden sonrakileri kabul etmemesi gerekir. Ben arkadaştan son derece memnunum açıkcası iş alımlarına devam ederse büyük bir zevk ile kendisi ile tekrar çalışmak isterim