efecan demirel hem işi yapamadın hemde negatif puan veriyorsun. konu kapanmış iş yolluyorsun tüm gönderdiklerin iş profiline uygun değil gece 2 ye kadar işi bitirmeni bekledim yine yapamadın birde utanmadan negatif veriyorsun. şimdi bende sana bir negatif verdim oda sana yeter sanırım.
attığım pm de işi düzgün yap yine alıcam dedim bu kadar iyi niyetime rağmen yaptığın terbiyesizlikten başka birşey değil şikayet edeceğim seni