Dilekçeyle falan bir şey çıkmaz. Yani şöyle çıkabilir sadece: Hocayla okul yönetiminin arası kötüdür, senin bu olayı bahane ederek hocanın üzerine gitmek, ayağını kaydırmak isterler anca öyle olabilir. O da çok çok çok düşük bir ihtimal. Eğer aynı dersi veren başka bir hoca yoksa senin dilekçe vs. verip hocanın iyice damarına basman hocayı daha da kızdırabilir.
Bir de bayan hoca diyosunuz. Kadın kocasıyla tartışmıştır gelir acısını sizden cıkartır. Ya da hastadır gelir sizden cıkartır acısını. En güzeli hocaya gidip bi eşşeklik ettim özür dilerim tarzında bir şey demek.