Yerinde olsam hoca ile aranı iyi yapacak ne varsa yapardım, sakın zıt gitmeyin aksi takdirde zararlı çıkan siz olursunuz, orası lise değil yollayım da kurtulalım şundan demezler.Bizzat bizim okulda bir elemanı 4 yıldır bırakıyordu adam ve halada aynı gidiyor durum
Mustafa kemal ünide hangi hoca bu usta ?