Başınız belada değil. merak etmeyin. en olmazından kalırsınız. Hem not yükseltme sınavı yoksa ortalamanız düşük gelmez. Bana da grafik animasyondan 50-60 falan gelecek. İçimden bir ses de bıraksa ya falan diyo.