Son yapılan işlemde sorun yok gibi görünüyor.

Bir sıkıntı olursa bildiririm.

Elinize sağlık Burti.

Birde benim ePosta şablonlarına çare bulsaydık Hala cevap gelmedi WHMCS'den. Nerdeyse bir hafayı buluyor artık cevap vermeleri.