Arkadaşlar manuel inceleden kurtulalı 2 hafta oldu ve yaklaşık 10 civarı anahtar kelimelerimden kaybolmuştum ve hiç birinde bir geri gelme olmadı manuel inceleme sonrası için fikri veya görüşü olanlar paylaşırsa sevinirim