Google dökümanlarında 2 yöntemin de geçerli olduğunu söylüyor. Zaten url falan hikaye Content-Language headerı doğru göndermen yeterli olur ister meta tagı ile belirt ister header olarak gönder.

Bu proje de peakplus gibi yalan olur gibime geliyor. Sidar'a selamımı ilet

Ben olsam subdomain şeklinde ayırırdım çünkü google webmasterdan ayrı site olarak ekleyip oradan da site dilini belirtebilirsin.