:d bırde samsung marka
bende nevarpad manyak

uzun suredirde kullanıyorum film hersey yapıyorum hıc sıkıntı olmuyor pil yuzdesı bıle var.
sen hıc format attınmı ve garantısı duruyormu
garantisi duruyor atmadım format

pil yüzdesi için samsung la görüştüm rapor aldılar düzelticez dediler hala tık yok