tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
:d bırde samsung marka

bende nevarpad manyak uzun suredirde kullanıyorum film hersey yapıyorum hıc sıkıntı olmuyor pil yuzdesı bıle var.

sen hıc format attınmı ve garantısı duruyormu
garantisi duruyor atmadım format pil yüzdesi için samsung la görüştüm rapor aldılar düzelticez dediler hala tık yok