Acemisiniz galiba hocam.
Bileşenler kısmından metin koyun side-bara
Oraya adsense panelinden aldığınız 250x300 reklam kodunu ekleyip kaydetin.
Sitenizde side barda boş alan olarak gözükür.
Sonrasında onay alırsanız reklamlar gözükmeye başlar.
1 adet 2. onay için yeterli olur sanırım.
Dediğim gibi sidebara eklerseniz.
Zaten dediğinizi uyguluyorum
sidebara metin ekliyorum içerisine kodu koyuyorum ancak siteyi kaydırıyor bozuyor
hala sorunum çözülmedi yardımcı oalbilecek birileri var mı