vbulletin foruma admin ve normal yoldan giriş yapamıyorum ve normal açılırken çok kasıyor bunu düzeltebilecek arkadaş varsa ücretini belirtirse ona göre yaptırayım
http://www.e-okul.biz/eokul.php