Panelden bir tane headere ekledim o tamam
ama sidebara eklemek istediğimde siteyi kaydırıyor boyutlarını da küçük seçmeme rağmen
Acemisiniz galiba hocam.
Bileşenler kısmından metin koyun side-bara
Oraya adsense panelinden aldığınız 250x300 reklam kodunu ekleyip kaydetin.
Sitenizde side barda boş alan olarak gözükür.
Sonrasında onay alırsanız reklamlar gözükmeye başlar.
1 adet 2. onay için yeterli olur sanırım.
Dediğim gibi sidebara eklerseniz.