karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben domaini tutturduğum an satarım.
alırım paramı
eski site kalmaz elimde. eskitmem
domain şarap gibidir yıllandıkça değerlenir bence bu fikri tekrar düşünmelisin