CWShadow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 ayrı tivibu var 1.si tivibu ev bu sende 1 yıl ücretsiz olması lazım eve gelip kurulum yapılıyor.

2.si ise web paketi buda sende 3 ay ücretsiz 3.aydan sonra faturana +5 tl olarak yansır. bunu kullanmayacaksan eğer iptal ettirmelisin müşteri hizmetlerinden.

yinede kampanyalar bayilere ve illere göre değişebilir.

anladım. çok teşekkür ederim.Destek topici açarsanız çok iyi olur. Herkese direk yardımcı olabilirsiniz.