2 ayrı tivibu var 1.si tivibu ev bu sende 1 yıl ücretsiz olması lazım eve gelip kurulum yapılıyor.
2.si ise web paketi buda sende 3 ay ücretsiz 3.aydan sonra faturana +5 tl olarak yansır. bunu kullanmayacaksan eğer iptal ettirmelisin müşteri hizmetlerinden.
yinede kampanyalar bayilere ve illere göre değişebilir.
anladım. çok teşekkür ederim.Destek topici açarsanız çok iyi olur. Herkese direk yardımcı olabilirsiniz.