hocam cevabınız için teşekkür ederim. telefon takılı eğil ve kullanmıcam, yani telefon için ücret alınmıcak anladım, ama takılıgım bi konu daha var. Tivibu Web Maxi Paket ilk 3 aymi ücretsiz yoksa 1 yıl mı? ikisini de söylemişsiniz, anlamadım. PC de kullanıcam sadece.
2 ayrı tivibu var 1.si tivibu ev bu sende 1 yıl ücretsiz olması lazım eve gelip kurulum yapılıyor.
2.si ise web paketi buda sende 3 ay ücretsiz 3.aydan sonra faturana +5 tl olarak yansır. bunu kullanmayacaksan eğer iptal ettirmelisin müşteri hizmetlerinden.
yinede kampanyalar bayilere ve illere göre değişebilir.