CWShadow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paketin yalın net limitsiz (fibernet)

paket için 49 tl ödiyeceksin bu pakette modem ücretsiz olarak hediye ediliyor.

Ayrıca 1 yıl ücretsiz olarak tivibu kullanabileceksin. (tivibu ev ama sen istememişsin)

Ancak bu pakette sen telefon hattım olmayacak zannediyorsun ya şimdi onu da şöyle açıklıyım sana gerçekten 1 yıl boyunca telefon için ücret ödemeyeceksin (aslında telefonun var ama TürkTelekom firmasında TTNet olarak geçer ve bu konuştukça öde paketidir eğer telefon bağlarsan konuştuğu kadar ödersin) 1 yıl sonra paketini iptal ettirebilir yada farklı bir pakete geçebilirsin o yıl o günkü kampanyalara göre.

1 yıl sonra iptal ettirmeyip devam etmeyi düşünürsen 15 lira yalın internet erişim bedeli ödiyeceksin (1 yıl sonra bir kampanyaya geçersen eğer o kampanya ya göre değişiklik gösterebilir.)

+ olarak TTNet paketlerinin hepsinde ilk abonelerde 36 Lira bağlantı ücreti vardır bunu 12 aya böler ve faturana 3 lira olarak yansır yani şu anda 52 lira ödiyeceksin.

Ayrıca 3 ay hediye olarak verilen tivibu web paketini 3 ay içerisinde kullanıp beğenmezsen müşteri hizmetlerinden bunu iptal ettirmen gerekir. Eğer iptal ettirmezsen sistem bunu beğendin ve kullanacaksın olarak algılar ve Faturana +5 TL olarak yansıtır.

şimdi sen bunları nereden biliyorsun diyebilirsin. TTNet çalışanıyım : )

Not : Ayrıca kampanyalar bulunduğun ile göre değişiklik / farklılık gösterebilir.

* Dün R10'da TTNet kampanyaları ve öneriler için kullanıcılara yardımcı olabileceğim bir topic açmayı düşünüp sonra vazgeçmiştim, sizce açmalı mıyım
hocam cevabınız için teşekkür ederim. telefon takılı eğil ve kullanmıcam, yani telefon için ücret alınmıcak anladım, ama takılıgım bi konu daha var. Tivibu Web Maxi Paket ilk 3 aymi ücretsiz yoksa 1 yıl mı? ikisini de söylemişsiniz, anlamadım. PC de kullanıcam sadece.