bazı konuların çizgisi farklıdır , onun dışına çıktığınızda ne kadarda iyimser olsanız kötü anlaşılırsınız keza Allah birdir ifadesi ve altında dönen geyik muhabbetleri pek olumlu olmaz yapmayın.
Katılıyorum hocam,
2 güleceksiniz diye Allah'ın ismini adınıza almayın kardeşim yapmayın yahu!!