Arkadaşlar bana kızmakta tamamen haklısınız r10 üyelik yaşım 1 yıl 3 ay görünüyor ama daha da fazladır sizlerle birlikteyim..Biliyorum acemilikle açılmış bir konu ;ancak birkaç web sayfası olan günde 2,3 tl kazanan biri olarak aklıma takıldı çünkü en basitinden 200 tl kazanan bir adam ayda 6 bin tl kazanıyor demektir ki bu da reklamların çok büyük bir hızla erimesi demektir. Ben de şunu düşündüm ; Google 200 lirayı günde 30 siteye dağıtırken sadece 1 ,2 siteye dağıtmak istemeyebilir bu sebeple bahane arayabilir...miydi ? Yoksa ben de biliyorum büyük kuruluşların çok büyük meblağlar kazandığını..Size bu konuda danışmak istedim.
bold olarak alıntıladığım kısımda ben de biliyorum demişsin ama google'u 50 adwords yayıncısıyla çalışır gibi yorumlamışsın.
google sana ödediğinin fazlasını zaten kendi kazanıyor bir reklamdan. neden erimesini engellemeye çalışsın.