Arkadaşlar bana kızmakta tamamen haklısınız r10 üyelik yaşım 1 yıl 3 ay görünüyor ama daha da fazladır sizlerle birlikteyim..Biliyorum acemilikle açılmış bir konu ;ancak birkaç web sayfası olan günde 2,3 tl kazanan biri olarak aklıma takıldı çünkü en basitinden 200 tl kazanan bir adam ayda 6 bin tl kazanıyor demektir ki bu da reklamların çok büyük bir hızla erimesi demektir. Ben de şunu düşündüm ; Google 200 lirayı günde 30 siteye dağıtırken sadece 1 ,2 siteye dağıtmak istemeyebilir bu sebeple bahane arayabilir...miydi ? Yoksa ben de biliyorum büyük kuruluşların çok büyük meblağlar kazandığını..Size bu konuda danışmak istedim.