<Konudan bağımsız>
Blog'unuzu ilk kez gördüm ve takibe aldım hocam. Kaleminiz hayli hoşuma gitti, hiç bozmayın.
Teşekkürler. Elden geldikçe yazıyoruz
@cryptosam
cryptosam %90lara düşmüş hocam : )
Önceki sayfalarda belirtmiştim. Birkaç plugin kurdum ve tekrar zamanım olmadı %100 için.