MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motoru Bilmiyorum da İstanbul dan Passat Aldım Bayiden...

Noterden Adamlara Vekalet Verdim.

Sanırım 120 TL Ödemiştim.

...
çok para be hocam 60tl gibi rakamlar okudum.