Merhaba arkadaşlar. Sinop'tan motorsiklet alıyorum ama motorun sahibi ille de şimdi devir al diye tutturdu. Ben de şuan gelemem ocak şubat gibi geldiğimde alırız devrini dedim ama nuh diyor peygamber demiyor.
Madem gidemiyorum bana vekaletname ver dedim tamam dedi. Nereye baktıysan net bir fiyat göremedim. Araç satışı iin noterde verilen vekaletname ücreti NET ne kadardır ve ne yapılması gerekir?