Anladığım kadarı ile farklı tarayıcılardan kaynaklı olabilir. Nedeni ise örnek veriyorum bir ara firefox'tan adsense giriş yapıldığında sayfa açılmıyordu. Benzer şekilde tarayıcılardan kaynaklı olabilir. Şuan %100 şu sebepten diyemem sadece bildiğim reklamları görünmeyen arkadaşların kodlarını güncellemesi.
bende eski kodlar var ama çalışıyor. bu durum herkesi etkilemiyor sanırım? ya da neye göre etkileniyor reklamlar? google'dan resmi bir açıklama var mı ben internette tarafım ama bulamadım.