Eğitim sisteminde her şey mükemmelmişte sadece dershaneler kapatılmaması gerekli gibi bir ortam oluşturuldu. Sanki çok güzel giden şeyleri dershaneler bozacak kapatılınca. Daha önemli konular var bence. Önce sistem düzeltilmeli. Ama bunu dershaneler yapmayacak, okullardaki eğitim seviyesini yükselterek devlet yapacak.

Zamanında okul kitapları bedava olacak dendi şimdi neredeyse bir çok devlet okulunda ekstra paralı kitaplar, soru bankaları, yaprak testler aldırılıyor. Neden? Kitaplar yetersiz. Eski tas eski hamam yine veliler bir sürü paralar harcıyor. Aynı şekilde ana okulları da öyle, açıldı açılmasına da aileler için çok masraflı. Bir çok ana okulunda her sınıf için dışarıdan veliler para toplayarak hizmetli tutuyor, öğretmene yardımcı tutuyor. Her sınıfa bilgisayar, projeksiyon cihazı, internet koyuldu öğretmen açıyor bilgisayardan videolu anlatımı o anlatıyor öğrenci de tv izler gibi izliyor. Daha bunlar gibi bir çok sorun. Dershaneleri kapatana kadar daha yapacak çok iş var.