Öncelikle her öğretmen hiçbirşey yapmıyor demeyin , imkanlar kısıtlı olduğundan birşey yapılamıyor. Sonra para istenince daha çok sıkıntı oluyor.
Bence dersane olayını tartışmaktansa okulda öğrenci nasıl daha fazla faydalanabilir i tartışmalıyız , okuldaki derslerin verimliliğini nasıl arttırabiliriz , lisede görülen 8 saatin 8. Saati verimli mi bunları tartışmalıyız.


Sent from my iPhone