arkadaslar bir arkadaslık sitemde üyeler explorerden giriş yapamıyor k.adı ve şifre girdiklerinde yine aynı sayfa çıkıyor karşılarına aynı sayfa çıkıyor ama firefox ile giriş yapabiliyorlar bunun sebebi nedir nasıl çözebiliriz lütfen yardımcı olun teşekkürler reklam olarak algılamayın lütfen site ismi kampushane.com örnek üyelik mavikaranlik 123456 şimdiden teşekküler