Dell kullanıcısıyım.Teknik servisi her bağlamda mükemmel. Öyle ki garantiye gönderme diye bir şey yok ben anakartı yakmıştım,adamlar kış günü yedek parçayı amerikadan yolladılar. Gelip evin içerisinde montajladılar. Gerekli kontrolü yaptılar teslime ettiler.
Ama Dell 'in kasa ve fan yapısını hiç sevmedim

Çabuk ısınıyor.Tuşları yumuşak çok seri yazım olanağı sağlıyor.
Bi fikrim yok tek tek incelemek lazım sadece bir dell kullanıcısı olarak fikrimi belirttim.
Ayrıca Freedos Laptoplarda İşletim sistemi bulunmuyor. Korsan kullanacaksın ya da normal satın alacaksın.