seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuya girdiğinizde resime tıklayınca yine aynı şekilde resmin kendisi açılıyor mu?
Hayır hocam, şimdi anasayfadayız ya, konuya girmek için genelde resime tıklanır dimi. Ben resime tıklayınca resim açılıyor, konuya ulaşamıyoruz doğal olarak başlığa tıklamamız gerekiyor ..

ozmencelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenizi yazarsanız inceleme sansım olur ona görede size donus yapabilirim yajrdım konusunda..
m1080p.net hocam yardımlarınızı bekliyorum..