Ahi Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iletişimde sorun yaşamadığınız müddetçe hiçbir sorun olmaz.
Satıcı ile iletişimde bir sorun yaşamadıkça mı hocam? Sistem orada da aynı bizdeki sahibinden.com gibi mi işliyor ? Ürünü teslim alınca onaylıyoruz para gidiyor satıcıya öyle mi yoksa, satın alıyoruz para satıcıya ulasıyor sonra urunu kargoluyor mu nasıl acaba bılgısı olan var mı?