WHMCS kullananlar bilirler, ekstra güvenlik adımı için two-factor diye bir zımbırtısı var.

Girdiğim kodların hiçbiri kabul edilmiyor, kaldırıp tekrar kurmama rağmen aynı sorun devam ediyor.

Bu sorunu yaşayan var mı?