Gececilere bir soru sorayım
Arkadaşlar sizce yurtdışı imei kayıtlı telefon almak mantıklı mı? Alınmaz diyorsanız neden alınmaz?
LG-P880 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Ürün yurtdışı orjinal ise, sadece garanti problemi yaşarsın.
Şöyle düşün, sen sıfır bir ürünü garantili alıyorsun garanti süresince kaç kere servisine gönderiyorsun ?
Telefonu temiz kullanırsan hiç bir sıkıntıda olmaz, şahsen bir daha telefon alacak olursam kesinlikle yurtdışı tercihim.
iyi geceler.