WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gececilere bir soru sorayım

Arkadaşlar sizce yurtdışı imei kayıtlı telefon almak mantıklı mı? Alınmaz diyorsanız neden alınmaz?

LG-P880 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Ürün yurtdışı orjinal ise, sadece garanti problemi yaşarsın.

Şöyle düşün, sen sıfır bir ürünü garantili alıyorsun garanti süresince kaç kere servisine gönderiyorsun ?

Telefonu temiz kullanırsan hiç bir sıkıntıda olmaz, şahsen bir daha telefon alacak olursam kesinlikle yurtdışı tercihim.


iyi geceler.