Konu
Gececiler Topiği
20-11-2013, 22:49:54
#4423
WebServisi
Gececilere bir soru sorayım
Arkadaşlar sizce yurtdışı imei kayıtlı telefon almak mantıklı mı? Alınmaz diyorsanız neden alınmaz?
LG-P880 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi