Gececilere bir soru sorayım

Arkadaşlar sizce yurtdışı imei kayıtlı telefon almak mantıklı mı? Alınmaz diyorsanız neden alınmaz?

LG-P880 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi