Haram falan değil. İhaleye ne kadar fazla kişi girerse teklif bir okadar artar ve araç değerinde satılır. Buda kişinin borcunu en aza indirme olanağı sağlar. Yok mafya varmış yok harammış bu gibi bahanerle insanlar oralardan alışveriş yapmıyor ve araçlar değerlerinin çok altında satılınca buda haciz işlemine maruz kalan kişinin çok bir işine yaramıyor ve durumu daha da kötüye gidebiliyor.

Ancak aracı neredeyse alana kadar doğru düzgün görüp inceleme fırsatınız olmuyor. Yani kapalı kutu araç. Şanzumanında falan biryerlerinde arızası olsa elinizde patlayabilir.

Artık öyle %60 indirimli falan hikaye gibi. Bazı araçlar değerinden bile yukarıda satılıyor.

Ben hiç almadım ancak takip ederim sık sık.

https://esatis.uyap.gov.tr/esatis/index.html