Hocam eğer alabilirseniz içiniz rahat ederse alın. Şahsen benim rahat etmez, ağlayanın malı gülene yar olmaz. Ne olursa olsun borcuna karşılık da alınıyor olsa 10 kuruşluk mal 3 kuruşa sayılıp alınıyor.

Bunun dışında, bu işin ticaretini yapanlar olduğunu duymuştum mafya gibi. Bu araçları size bize bırakmayıp alıp gerçek fiyatından satıyorlar. Yani kısaca hiç bulaşmanızı önermiyorum bu tip işlere başınıza bela almamak adına.