Ben dine aykırı olduğunu sanmıyorum. Kişinin borcuna karşılık alınıyor. Fakat benim içim rahat etmez icralık araba alırsam. Bu tamamen kişisel tercih. Varsa elimde 3 kuruş fazla verir ikinci el alırım yoksa da düşük modelli bir şey alırım. Geleceğimi başkalarının gözyaşları üzerine kurmanın bana yakışmayacağını düşünüyorum.