arkadaşlar şu sistem nasıl sizce ?

kim olmak istemizki yarı fiyatına araba sahibi olmayı. arkadaşlar bu konu hakkında detaylı bir bilgisi olan varsa konuya yazabilirmi ? aynı zamanda icralık araç alırsak harammış, dinen aykırıymış. bunlar doğrumu ?